Uitgebreidde reviews
Persoonlijk advies
Unieke kortingsacties

FotoOpGlas.nl – Ervaringen en Reviews

Logo FotoOpGlas.nlEen foto op plexiglas bij FotoOpGlas.nl bestellen? Lees eerst onze ervaringen en reviews!

Over FotoOpGlas.nl

FotoOpGlas.nl is een zusterbedrijf van CanvasCompany. Het bedrijf is gevestigd in Kollum. Ondanks de naam bieden ze meer aan dan alleen foto’s op glas. Je kunt namelijk ook voor foto’s op canvas, hout en aluminium bij ze terecht. Het bedrijf is al jaren lang nummer 1 in fotoprints. De jarenlange ervaring zie je terug in de kwaliteit! Ze zijn meerdere keren als beste getest en bieden dus 100% tevredenheidsgarantie.

Informatie over foto’s op plexiglas

FotoOpGlas ervaring plexiglas totaalDe beste kwaliteit foto op plexiglas wordt door FotoOpGlas.nl geleverd. Ze bieden de beste klantenservice, omdat ze vinden dat je niet aan kunt komen met alleen een goed product. Heb je een mooie foto die je op glas wilt printen, maar weet je niet zeker of deze hiervoor geschikt is? Stuur de foto dan geheel vrijblijvend naar ze toe en ze beoordelen of de foto geschikt is voor het formaat dat je wenst. Ook het bewerken van een foto is geheel kosteloos.

Scherpte en diepte

Plexiglas vergroot de scherpte en diepte van de kleuren, waardoor je meer details ziet. Je foto oogt haarscherp, krijgt een prachtig diepte-effect, en kleuren komen intenser en helderder over. Je kunt kiezen uit 3, 6 en 9 mm waarmee je zelf bepaalt welk effect het glas heeft.

Levertijd en verzendkosten

FotoOpGlas.nl hanteert een levertijd van 5 werkdagen. Voor de levering rekenen ze € 5,95 verzendkosten. Daarnaast bieden ze een spoedoptie aan. Daarmee is je foto binnen 3 werkdagen in huis. Je betaalt dan 20% extra.

Waarom een foto op plexiglas bij FotoOpGlas.nl?

Waarom zou je nu een foto op plexiglas bij FotoOpGlas.nl bestellen? Hieronder is een aantal voordelen van deze aanbieder te vinden:

  • 20% korting op je bestelling met code: vergelijkcanvas
  • Details haarscherp afgebeeld door structuurloze toplaag van de glasplaat
  • Veilig online bestellen en betalen
  • Zeer eenvoudig bestelsysteem
  • Levertijd maximaal 5 werkdagen
  • Spoedlevering mogelijk – 3 werkdagen

Ervaringen / reviews met FotoOpGlas’ foto op plexiglas

Onze ervaringen met de foto op plexiglas van FotoOpGlas.nl zijn erg positief. In onze uitgebreide video review hieronder kan je zien waarom we zo positief zijn over deze aanbieder.

Website: www.fotoopglas.nl

VN:F [1.9.22_1171]

Kwaliteit
Service
Levering
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Kortingscode en aanbieding

Op zoek naar een kortingscode? Hieronder vind je de laatste kortingscodes zodat je gebruik kan maken van de beste aanbieding en nooit te veel betaald.

Maat 1Maat 2Prijs
30 cm40 cm€ 29 Info & bestel
40 cm40 cm€ 33 Info & bestel
40 cm60 cm€ 38 Info & bestel
40 cm120 cm€ 78 Info & bestel
50 cm50 cm€ 42 Info & bestel
60 cm60 cm€ 62 Info & bestel
60 cm80 cm€ 77 Info & bestel
60 cm90 cm€ 85 Info & bestel

Levertijd
max 5 werkdagen

Voor de prijzen van alle formaten gaat u naar de website.

Ervaringen

    Gremmen's ervaring

    Op 20-01-2014

    Helaas, geen tevreden klant.
    De foto’s an sich zien er prima uit (wel scherpe, opstaande randjes aan de snijranden van het
    aluminium), maar de service was treurig. Ik had drie platen besteld voor een verjaardag. Een op plexiglas en twee op aluminium.
    Die op plexiglas was zo binnen, die op aluminium steeds maar niet. Er achteraan gebeld, zijn ze vergeten om de opdracht in productie te zetten. Vervolgens waren deze twee platen niet meer op tijd voor de verjaardag.

    Geen sorry, geen compensatie.

    Toen de platen wél binnenkwamen, was er maar 1 ophangsysteem bij geleverd. Weer gebeld, geen sorry en geen compensatie. En toen ik vroeg of dat ophangsysteem dan wel met spoed geleverd kon worden, zei de jongen aan de lijn lachend dat ze dat natuurlijk niet gingen doen. Dat ging met de gewone post mee en hij kon ook niet weten wanneer de postbode kwam.

    Helaas….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    R. van de Veen's ervaring

    Op 16-05-2014

    Ook bij mij geen goede recensie. Hoewel ze op de website pretenderen de bestellingen binnen 5 werkdagen op te sturen, doen ze dit niet. Mijn bestelling, een normale foto van 20 bij 30 voor een verjaardag kwam zo te laat. Even de klant inlichten dat het wat langer duurt zit er blijkbaar niet in. Klantenservice is zwaar beneden peil.

    Reactie/Oplossing FotoOpGlas:
    Klant heeft bestelling gedaan op 8 mei met ophangsysteem waarbij er gaten geboord moeten worden. Echter zat er op de plek van waar de gaten geboord zouden worden tekst waardoor deze niet meer leesbaar zou zijn. De afbeelding is vervolgens te lang blijven liggen en hadden we eerder op moeten reageren richting klant. Daardoor hebben we grote vertraging opgelopen.Inmiddels hebben we de klant gebeld en hem 50% teruggave gedaan van aankoop order + ander ophangsysteem aangeboden wat er voor zorgt dat alles leesbaar is.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    Jan Willem's ervaring

    Op 23-01-2016

    Op 22 december heb ik bij jullie een foto op glas besteld. Die hadden we bij jullie besteld omdat hij dan met oudjaar binnen zou zijn (als onze familie zou komen). We hebben nog even een telefoontje gepleegd voor de zekerheid maar de medewerker gaf aan dat er na aftrek van de Kerst 6 werkdagen tijd was tot oudjaar, en dat de bestelling binnen 5 dagen echt klaar zou zijn.

    Niet dus….
    Na een telefoontje op 5 januari werd het eindelijk op 6 januari bezorgd, tien werkdagen later.

    Op 6 januari heb ik bij jullie aangegeven dat ik niet ontvangen heb wat ik besteld had.
    Op de website was namelijk aangegeven dat er 4 gaten in geboord zouden worden.
    Na bezorging ontdekten we 6 gaten. Totaal onnodig en doodzonde van de foto. Bovendien waren er maar 4 RVS dopjes meegestuurd.
    Ik heb dat bij jullie neergelegd, maar jullie reageren daar niet op. Het enige wat u zegt: Oeps, we zullen nog 2 dopjes DIRECT op de post doen wat na twee werkdagen binnen is.

    Ik dacht, nouja, jammer dat Yke voorbijgaat aan de optische degradatie van de foto, maar toch fijn dat er wat aan gedaan wordt.

    Dat was 6 januari, vandaag is het anno 23 januari 2016.
    Welgeteld 12 werkdagen na de belofte, maar er zijn nog steeds geen dopjes ontvangen. Die dopjes zijn dus niet op de post gedaan, en dat waren ze waarschijnlijk nooit gegaan als ik deze mail niet zou sturen.

    Daarom de vraag:
    Krijgt dit verhaal nog een vervolg of rijkt jullie klantenservice tot aan de betaling?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      FotoOpGlas.nl's ervaring

      Op 26-01-2016

      Goedendag meneer van Leeuwen,

      Bedankt voor uw feedback.
      Wij hebben u gisteren en vanochtend telefonisch proberen te bereiken om het een en ander met u door te nemen. Helaas is het ons niet gelukt om u te pakken te krijgen.

      Wij betreuren ten zeerste dat uw order niet op tijd verzonden is. Ook het feit dat er niet voldoende ophangsystemen meegestuurd zijn is ontzettend vervelend. Wij hebben gisteren de 2e set via GLS verstuurd en via track&trace kunnen wij zien dat deze vandaag bij u afgeleverd gaan worden.

      Daarnaast heeft mijn collage Yke ter compensatie u een kortingscode van 20% gemaild voor een volgende bestelling. Onze administratie zal vandaag nog 20% van uw huidige bestelling terugstorten.

      Nogmaals onze excuses voor deze incorrecte levering.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    Ahmet's ervaring

    Op 08-05-2016

    Een week terug voor onze aller eerste moederdag een foto besteld van onze dochter. Gisteren een pakketje ontvangen. Vandaag (op moederdag) het pakketje gegeven. Zit er een foto van een hond in. Deze is niet eens goed afgedrukt. Moederdag VERPEST!!
    En inderdaad wat we dus op elk volgende moederdag als herinnering terug krijgen.

    BEDANKT fotokopglas.nl!!!!!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *